Fizetős nézettség növelés
Talán Magyarországon a legelterjedtebb internetes hirdetési forma. Nagy előnye hogy a sok beállításnak köszönhetően teljesen kontrollálni tudjuk, hogy mikor, mennyi pénzt költsünk el mire. Tudunk abban segíteni, hogy az alapokat megadjuk és egy gyszerű kampányt bárki tudjon a későbbiekben is irányítani.
Lehetőség van partnerünk segítségével egy komolyabb kampány kialakítására is, ebben mi nem szeretnénk részt venni; ilyen esetben összekötjük a két felet, hogy még gördülékenyebben menjen a munka. Ez egy drágább dolog, aki komolyan gondolja és megtapasztalta, hogy mit hozhat ez a hirdetési forma annak biztosan megéri.
Lehetőség van több termék összehasonlító oldal szolgáltatásait igénybe venni. Van belőlük egy pár és több éves tapasztalat után meg is tudom mondani, hogy melyik az amivel igazán megéri foglalkozni, mert van olyan ami sok munkával is minimális forgalmat hoz.
Hirlevelezési forma fizetős változatára szeretném felhíni a figyelmet. Lehetőség van célzott közönségnek célzott e-maileket kiküldeni. A nagy számok törvénye miatt jól működhet és mérehető.
Aki többet szeretne költeni vagy van 1-2 speciális, kifejezetten hozzá köthető oldal, akkor szóba kerülhet egy vizuális banner elhelyezése. Drágább, mérhető, de nem minden esetben olyan jó választás.
Igazán célzott hirdetéseket tudunk indítani kifejezetten azoknak, akiknek azt szánjuk, mert többféle módon is szűrhető, hogy kihez jusson el a hirdetésünk.
Lehetőség van fizetett módon is növelni az oldalunkra mutató linkek számát. Az innen érkező látogatók nem olyan értékesek, mint ha a linképítést mi végeztük volna, de az oldalak minősítésekor, rangsorolásakor ez is fontos lehet, hogy hány link mutat a weboldalunkra.
Ezen felül léteznek azért más megoldások is, de alapvetően ezekkel érdemes foglalkozni azoknak a weboldalaknak, akikkel én foglalkozni szeretnék.